Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020

Εκδρομή Β΄Λυκείου 2020: Αθήνα, Τρίκαλα, Μετέωρα

Η ετήσια  εκδρομή της Β' λυκείου πραγματοποιήθηκε από τις 13 έως τις 17 Φεβρουαρίου.
Οι βασικοί προορισμοί ήταν τρεις: η Αθήνα, τα Τρίκαλα και τα Μετέωρα.
Πρώτη μας στάση ήταν η Βουλή των Ελλήνων.
Φτάσαμε εκεί νωρίς το πρωί και αφού μας υποδέχτηκαν θερμά, κατευθυνθήκαμε στα κοινοβουλευτικά έδρανα, όπου μας μίλησαν για τα χρόνια ιστορίας κοινωνικοπολιτικών θεσμών και γεγονότων που «κουβαλάει» το κτήριο. Στη συνέχεια συναντηθήκαμε με τον κύριο Μανώλη Θραψανιώτη, βουλευτή Λασιθίου, ο οποίος λόγω κακής συνεννόησης δεν κατάφερε να είναι από την αρχή μαζί μας. Βγάλαμε ομαδικές φωτογραφίες στη σκάλα της βασίλισσας Αμαλίας και στην είσοδο της Βουλής και αναχωρήσαμε. Ήταν μια μοναδική εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη!

Μαρτίνα Γαρεφαλάκη

Το ίδιο βράδυ παρακολουθήσαμε μία εξαιρετική θεατρική παράσταση στο θέατρο Τζένη Καρέζη:

"Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα;" _ Ένα θέατρο με ισχυρά μηνύματα.

Μια θεατρική παράσταση του διάσημου θεατρικού
συγγραφέα Simon Stevens,
βασισμένη στο πολυβραβευμένο μυθιστόρημα του Mark Haddon. Μια ιστορία που εξηγεί τις διάφορες εκφάνσεις της ζωής και βοηθάει τον θεατή να δείξει εμπάθεια και τελικά να γνωρίσει τον κόσμο μέσα από τα μάτια των άλλων! Η συγκινητική ερμηνεία των ηθοποιών σε συνδυασμό με την γεμάτη μυστήριο και αγωνία μουσική και τα απλοϊκά αλλά πρωτότυπα και τελικά εύχρηστα και εμπνευσμένα από τα μαθηματικά και τη γεωμετρία σκηνικά, που ήταν και η αγάπη του πρωταγωνιστή, κράτησαν, πραγματικά, το κοινό στην άκρη των καθισμάτων τους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ηθοποιούς και στους συντελεστές για αυτή την εκπληκτική και γεμάτη συναίσθημα και αγωνία για τη συνέχεια παράσταση!
Μιχάλης Σφακιανάκης, Β3

Το πρωί του Σαββάτου (15 Φεβρουαρίου) αναχωρήσαμε για τα Τρίκαλα. Έπειτα από περίπου πέντε ώρες φτάσαμε στον προορισμό μας έχοντας κάνει μια μικρή στάση στις Θερμοπύλες για ξεκούραση, ενώ ταυτόχρονα είδαμε από κοντά το μνημείο που ήταν αφιερωμένο στους 300 Σπαρτιάτες του Λεωνίδα που σκοτώθηκαν στη μάχη ενάντια των Περσών.
Στη συνέχεια φτάσαμε στα Τρίκαλα και αφού τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας στο ξενοδοχείο, πήγαμε μια βόλτα στη πόλη. Όλοι μαζί επισκεφθήκαμε και είδαμε τον εξωτερικό χώρο του Τζαμιού. Στη συνέχεια οι μικρές βόλτες στην πόλη συνεχίστηκαν. Σίγουρα το ποτάμι που διέσχιζε την πόλη (Ληθαίος ποταμός) τράβηξε τη προσοχή όλων μας, καθώς δημιουργούσε ένα ιδιαίτερα  ξεχωριστό τοπίο και πολύ διαφορετικό από αυτά που έχουμε συνηθίσει. Περπατώντας κι άλλο καταλάβαμε ότι η πόλη των Τρικάλων ήταν αρκετά φιλόξενη στους ποδηλάτες, καθώς σχεδόν όλοι μετακινούνταν με ποδήλατα και υπήρχαν ειδικά σχεδιασμένοι ποδηλατόδρομοι. Ακόμα ξεχωρίσαμε μερικές ιδιαίτερες γωνιές, όπως ο δρόμος με τις πολύχρωμες ομπρέλες και ένα ζωγραφισμένο κουτί, τα οποία εντυπωσίαζαν θετικά τον επισκέπτη.

Η μέρα τελείωσε με τη βραδινή έξοδο σε μεζεδοπωλείο, όπου όλοι οι μαθητές, άλλα και οι καθηγητές, διασκέδασαν, χόρεψαν και τραγούδησαν σε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα ακολουθώντας το πρόγραμμα της μουσικής! Μερικοί μάλιστα συμμαθητές μας δεν δίστασαν να πάρουν τα μικρόφωνα!

Την επομένη μέρα αφήσαμε πίσω μας τα Τρίκαλα και πήραμε τον δρόμο για τα Μετέωρα. Αρχικά επισκεφτήκαμε τη Μονή του Αγίου Στεφάνου- Χαραλάμπους, όπου εκεί μας πληροφόρησαν σχετικά με την ιστορία της Μονής και περιηγηθήκαμε στους χώρους της.

Στη συνέχεια αφεθήκαμε στη μαγεία της θέας… Το τοπίο ήταν εκπληκτικό! Νιώσαμε θαυμασμό μπροστά στους πελώριους βράχους που δημιουργούσαν ένα επιβλητικό σκηνικό.

Ακούγοντας διαφορές συζητήσεις μεταξύ των συμμαθητών μου για το τι ξεχώρισε  περισσότερο ο καθένας στην εκδρομή, νομίζω ότι αυτά τα δύο μέρη (Τρίκαλα και Μετέωρα) έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση στους περισσότερους μαθητές και θα τα θυμούνται ως όμορφες αναμνήσεις!