Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

 

Το Γ1 γράφει ποιήματα…

αφορμή το ποίημα του Ν. Καββαδία, Mal du départ 

 

Μέσα στη θάλασσα

τα δυο σου μάτια χάλασα

κι ερωτεύτηκα το βάθος του βυθού σου

και σε άφησα να με παρασύρεις

μέσα στις σκέψεις

και στα βιβλία του μυαλού σου.

μα μια θολή εικόνα

πίσω με τραβάει

και δεν αφήνει στο ιδανικό του νου να πάει.

μα στέκεται το ερώτημα

εκεί σαν δικαστής

φυλακισμένος μες τα μάτια σου

με τάσεις φυγής.

Παναγιώτα Στραταντωνάκη, Αθηνά Παπαχρήστου,

Μαρία Βλαχάκη, Μιχαέλα Μαρκάκη, Αλεξάνδρα Μύαρη.


Μέσα στη θολή θάλασσα των σκέψεων μου

Έγινα δικαστής του εαυτού μου

Ξέρω, η φυγή φάνταζε η ιδανική λύση

Όμως τα βιβλία των συναισθημάτων μου

έπρεπε να με έχουν κρατήσει.

Μαρία Παπαδούλη, Βασίλης Λυράκης, Γεωργία Μπούζι,

Ελευθερία Δραμητινού, Μαρία Φυτρολάκη.

 

Κατά τα πρώτα χρόνια
η εικόνα μου ήταν θολή
Αποφάσισα να γίνω ένας δικαστής  
Στην αρχή φαινόταν ιδανικό
μα τα βιβλία ήταν πολλά, 
 

τόσα που δεν τα χωρούσε ούτε μια θάλασσα. 

 Τσαγκαράκη Μαρία, Ίνα Λαπούσι, Μαρία Νικητάκη.


Τα πάντα γύρω μου θολά,

οι σκέψεις μου θάλασσες φουρτουνιασμένες,

θέλω να φύγω μακριά,

να αφήσω πίσω μου ιδανικά και θεωρίες

δικαστής του εαυτού μου

και εγώ ένα ανοιχτό βιβλίο.

Μαρία Κουναλάκη, Ειρήνη Κοζύρη, Μαρία Σφακιωτάκη,

Παολίνα Ισλάμι, Αντόνιο Πάγια, Νικόλας Αυγουστινάτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου